je internet geschiedenis verwijderen!
maar je internet sneller maken opeens dat gaat niet
dan zou je je abonnement hoger moet maken zo dat je ook sneller internet hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ccleaner kan helpen

http://www.piriform.com/ccleaner
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekijk je soms internet draadloos op de laptop? Het kan dan zijn dat de buren op hetzelfde draadloze kanaal zitten als jij. En dat kan zo storen dat jouw internet niet vooruit te krijgen is. En dat van hen ook niet.
Zelf kon ik nooit zonder haperingen naar Youtube kijken. Tot ik ontdekte dat de buren op hetzelfde wifi kanaal zaten. Mijn kanaal aangepast en sindsdien loopt het als een speer.
Hoe doe je dat?
In onderstaande link wordt het uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan alleen door de provider gedaan worden, je kan wel je belastbaarheid op je netwerk verminderen waardoor je meer snelheid overhoud op jou pc. Dus niet onnodig programma's draaien die gebruik maken van internet. Niet heel veel computers op 1 netwerk laten draaien etc.