Maar 10 euro bij 130 kliks Google Adsense ?

Normaal heb ik rond de 20 euro bij de 130 kliks alleen laatste tijd verlaagt dit.
Hoe kan dit, heeft dit met pagina weergaves te maken etc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, ik weet geen antwoord op deze vraag.
Daarom zet ik hem ook bij de reacties (duhh)
Mag ik je site weten?
Dan klik ik ook gelijk een paar keer;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moet haast wel zo zijn dat je óf minder betalende kliks hebt (minder concurrentie tussen adverteerders) óf dat je minder paginaweergaves hebt gehad, aangezien je per 1000 paginaweergaves ook een bedrag krijgt.

Antwoorden (2)

niet elke advertentie levert even veel op.
als je zelf op je pagina klikt dan krijg je daar nix voor.
ook als er meerdere malen naar een zelfde site word geklikt door dezelfde persoon word dat niet betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft mede te maken met de populariteit van de woorden waarop gezocht/geklikt wordt.
Een link naar een bloemenzaak is nu minder waardevol dan vlak vóór moederdag bijv.
Hoe meer vraag, hoe duurder, hoe meer het oplevert.

Clicks zijn gebonden aan een IP adres. Er kan een IP click limit per dag, per week, per maand aan hangen.
Een specht kopen en op je muis loslaten heeft vrij weinig zin ;)