een vraag over internetten

nu en dan zet ik een liedje dat ik mooi vind van you tube op een cd of usb stick, normaal doe ik dat via "dvd video soft studio" en dan klikken op het gele rechthoekje "internet you tube downloads" en dan nog eens op "youtube to mp 3 converter"dan plakken en downloaden, nu kan dit opeens niet meer, er verschijnt een melding ""downloading is completed"kan iemand mij aub helpen ? of weet er iemand wat het probleem zou kunnen zijn ? van harte dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Over de YouTube Downloader heb ik gelezen dat er een vergelijkbaar probleem was. Oplossing daarvoor was om de nieuwste versie van het programma te downloaden. Misschien helpt deze tip ook voor het programma dat jij gebruikt. Probeer anders eens of de YouTube Downloader wél goed werkt:
http://youtubedownload.altervista.org/
Ook daarmee kun je, via een paar klikken, het MP3-bestand op je pc zetten.
Pieter2011
13 jaar geleden
http://www.video2mp3.net/nl/ via deze site kun je YouTube filmpjes nog gewoon converteren naar MP3 en daarna kun je ze opslaan waar je wilt, dus of op je pc of op je usb stick.