Ben op zoek naar een simpel spel

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuk spel wat je binnen een paar minuten kan downloaden. Een shooter spel bijvoorbeeld, of mmo spel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja? leuk verhaal en nu?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigenlijk bedoel ik spelletjes die erg verslavend zijn, haha

Antwoorden (4)

Probeer battlefield heroes! T is gratis en leuk om te spelen. Grappige shooter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Wolfteam (dan kan je wapen kopen en gebruiken en dan zit. je in een team en moet je de tegenpartij afmaken tot je een aantal punten heb of als de tijd op is je kan ook veranderen als wolf als ze dat hebben ingesteld
-heroes in the sky (dan zit je in een vliegtuig in de oorlog en je kan je vliegtuig upgraden en nieuwe vliegtuigen en wapens kopen enz. Enz...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Desktop tower defense, simpel maar verslavend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Gladiatus ! Heerijk spel, en heel simpel !^^

Een aanrader;)