Ja, ga naar "Uploaden", terwijl je ingelogd bent. Klik dan op "Video uploaden" en selecteer het bestand (de video dus) die je wilt uploaden. Het kan even duren, maar dan staat je video online!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

maak een account op youtube
en naast je profiel naam staat ''Uploaden''

Toegevoegd na 45 seconden:
(nog veel succes!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je er maar niet aan beginnen. Maar het antwoord is ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben en beetje nieuwsgierig waarom hij/zij er niet aan moet beginnen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet weet hoe je een video moet uploaden naar youtube vraag ik me af of je wel een filmpje kan maken dat iets toevoegd aan youtube
ja, kijk in de handleiding