Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een forum maken in HTML?

Ik zou graag willen weten hoe ik een forum kan maken in HTML, PHP kan ook... Maar ik zou het graag willen maken zonder PHPBB of Vbullet etc...
Kan dit wel? En als et kan, stuur em dan een tutorial!: )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTML is een opmaak taal. Daar kun je dus alleen het uiterlijk het uiterlijk mee maken. Als je dan informatie verstuurt zal er niks gebeuren zonder een server-side script, zoals PHP of ASP.NET.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maken van een goed werkend forum zoals PHPBB en v bulletin kost overigens een heleboel tijd en ervaring. Als je het verschil nog niet eens weet tussen een HTML en een server-side script, dan zou ik als ik jou was eerst eens beginnen met wat simpelere dingen. :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er bestaan wel scripts, alleen daar zit HTML en PHP in verwerkt. En een tuturial bestaat hier niet echt voor, want als je de basis van PHP en HTML weet kun je gemakkelijk een simpel forum maken.

Misschien is het beter dat je even naar PHPhulp.nl gaat, waar ze jou beter op weg kunnen helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding