ik heb net internet explorer 9 gedownload maar als ik nu internet op start krijg ik een wit/grijs scherm. weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

op onze andere computer die heeft windows 7 en de computer is van een duits merk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Het klinkt misschien stom, maar zoveel info krijgen we niet.. Is het niet de startpagin? Kan je wel surfen naar andere websites? Of werkt het programma uberhaupt niet? Anders moet je naar de microsoft website gaan en proberen te herinstalleren!:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het opnieuw te installeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment zitten er nogal veel "kinderziektes "in deze - voor mij prima- browser. Allereerst is het raadzaam,om de meest recente Java op Uw pc te hebben geïnstalleerd..omdat dáár de meeste problemen in te vinden zijn. Verder kunt U nog dit proberen ,ook al blijft het beeld niet goed en de browser zich met veel moeite opent.

Druk om te beginnen op ALT ( met deze truc opent zich links bovenin de Menubalk ( mocht deze er niet staan)

IE resetten: menu extra - Internetopties - tab Geavanceerd - knop 'opnieuw instellen'.

Start vervolgens de pc opnieuw en mogelijk is dit probleem opgelost.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast het resetten van Internet Explorer kunt u ook de browser optimaliseren. Dit optimaliseren kunt u doen met behulp van de volgende MATS tool van Microsoft:

http://support.microsoft.com/mats/ie_performance_and_safety/nl