Windows Internet Explorer (WIE) Wie heeft de oplossing?

XP - Home edition.

WIE opent zich normaal met als startpagina Google.
Als ik een zoekwoord in het venster typ en op Enter druk, opent zich de pagina met de bewuste sites.

Echter als ik een van de site aanklik opent zich 9 van de 10 keer een blanke pagina, met linksonder in de balk de tekst Gereed. Erg frustrerend.

Ik heb dit probleem sinds 1½ week.

Wie heeft de oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Terug naar de standaardwaarden zetten zou dit probleem kunnen oplossen, daar hoef je niks voor te verwijderen of te installeren
Dat gaat als volgt:
Extra - Internetopties - Geavanceerd - opnieuw instellen onderaan
In 90 % van de gevallen is het probleem dan opgelost
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer eens een andere browser. Zo kunnen we zien of het aan de browser ligt, of aan je internetverbinding

Goede browsers om te gebruiken:
Chrome
Firefox
Opera
Safari
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou de Fixit-tool van Microsoft even gebruiken of de instructies uitvoeren die eronder staan:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=318378
Pieter2011
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de tip. Advies werkt niet. Heb WIE verwijderd en vanochtend stond, zonder dat ik dat wilde, WIE 7 er weer op. Het probleem bleef hetzelfde. Binnenkort zal Microsoft wel adviseren om van WIE 7 in WIE 8 te updaten, maar ik denk dat daarmee het probleem niet opgelost wordt.
Pieter2011
13 jaar geleden
Lastig probleem! Omdat andere browsers wél goed werken, zit de fout dus toch ergens in IE. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat het met de instellingen te maken heeft, b.v. je beveiligingsinstellingen. Via Extra>Internetopties zou je de beveiliging wat lager kunnen zetten en, via het Tabblad "Geavanceerd" eens kijken of daar niets in de weg zit. Een andere oplossing zou ik ook niet weten.
U kunt het volgende eens proberen:

Start>>configuratiescherm >> Software >>IE verwijderen.

Gezien het feit,dat het een Microsoft gerelateerde software betreft,bestaat de kans,dat er wordt gevraagd om te Herstellen..(meestal 3 opties)

Druk op Herstellen en mogelijk is I.E. ná het opstarten weer in orde.

Groet:Zoekertje