hoe kan ik youtube .wmv naar mp3 bestanden converteren? met welk programma bijv.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Het beste antwoord

op deze site kan je veilig en gratis youtube naar mp3 omzetten, je hoeft helemaal niks ervoor te downloaden. Gewoon de URL kopiëren en plakken op deze site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, jouw programma heeft perfect gewerkt :)

Andere antwoorden (4)

Het beste (gratis) programma waarmee je zo’n beetje alle standen kunt omzetten, is Format Factory:
http://format-factory.en.softonic.com/

Open het programma, kies tabblad "Audio", klik op
Converteren naar MP3, het bestand toevoegen en de map kiezen waar je het MP3-bestand wilt opslaan, op OK klikken en vervolgens klikken op Starten.

Het is gratis, kan bijna alles converteren, en werkt en simpel, zonder reclame!
Pieter2011
13 jaar geleden
Youtube to mp3 converter downloaden (gratis) en gaan gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met http://www.clipconverter.cc/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie bron.

Dit is een gratis programmatje om video's van youtube te converteren naar zowel video als enkel geluid. Er kan nog veel meer mee worden gedaan qua video en geluid, maar ik weet niet of je dat nodig hebt.

Hopelijk heb je er wat aan!