Hoe wijzig je de voorkeurzoekmachine in Internet Explorer 9?

In internet explorer 9 kan je zoeken door de tekst in het adresveld in te typen. Net als in 8 kan je aangeven welke zoekmachine favoriet is.

Ik zie niet zo snel waar je de voorkeur en volgorde kan wijzigen. Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Jazeker weet ik dit ! U kunt om te beginnen op het "tandwieltje " helemaal rechts bovenin drukken en kiezen voor "Invoegtoepassingen beheren" U krijgt nu een groot scherm te zien. Als U vervolgens op het kleine loepje clickt ( zoekmachines) ziet U vervolgens - in volgorde- welke zoekmachines al dan niet zijn ingeschakeld. Onderin kunt U dan nog 2 opties aanvinken:

V "Voorkomen dat programma's wijzigingen aan mijn standaardzoekmachine worden voorgesteld "
V "Zoeken op de adresbalk"

Verder staan er nog enkele opties,door op de linkjes te drukken.

Groet:Zoekertje