Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik contact opnemen met de beheerders van hyves?(raymond reageert niet)

ik wil een interview houden met een beheerder van hyves maar ik weet niet hoe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
964
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef Raymond groot gelijk. Als hij iedereen te woord moet staan die iets aan hem vraagt, dan is hij dag en nacht bezig. (En zelfs dan betwijfel ik of hij het red.)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben bang dat hij zoveel berichten via hyves ontvangt, dat hij ze niet allemaal meer kan lezen. Ik zou zeggen: doe eens wat anders en stuur hem een privé bericht op zijn facebookaccount.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is al gelukt, moest via de telegraaf media groep die blijkbaar eigenaar is van hyves. die stuurden mij een
e-mailadres van iemand waar ik het interview naar kon sturen. marnix@hyves.nl

Andere antwoorden (2)

Zelf zijn antwoorden verzinnen en doen of het interview echt heeft plaats gevonden wil wel eens helpen als je veel lezers hebt; misschien staan er dan dingen in die hij liever de wereld uit heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een mail sturen naar pers@hyves.nl, dat komt binnen op de PR afdeling van Hyves. Die kunnen je verder helpen.

Verwacht trouwens niet dat ze op alle interviewverzoeken in zullen gaan. Er is dus grote kans dat je geen interview zal krijgen.

Verder is Raymond Spanjar niet meer actief betrokken bij de dagelijkse leiding van Hyves. Tegenwoordig heet de baas Marc de Vries.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding