Bestaat er een script waarmee ik een website kan maken zoals zikle of come2me? of flubby

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er bestaan scripts die dit mogelijk maken. Echter is die van zikle erg slecht, de code bevat veel fouten.

Het probleem is dat uw internet adres met hun naam erin vermeld wordt. Wat ik voor persoonlijk of bedrijf-gebruik nooit zal willen. Dit soort websites is een soort rip of van het myspace idee dat iemand zijn persoonlijke pagina kan aanpassen. Echter is het erg goedkoop en slecht uitgevoerd.

Als je bedoelt of er scripts bestaan waarmee je op die websites een pagina kan aanmaken is het antwoord hierop wederom ja.

HTML
PHP
CSS
CSS3

en zo kan de lijst eindeloos doorgaan. Als u mij verteld wat u precies wilt wil ik u best verder helpen met het vinden voor de beste codeer style voor u.