welk bedrijf staat goed bekend om online een website te maken voor weinig geld? Lees extra uitleg.

ik was van plan om een website te ontwerpen mbv vistaprint.nl maar lees nogal wat klachten over dit bedrijf. Heeft iemand ervaringen en/of aanbevelingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij www.mijndomein.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je soms zoiets? http://www.webklik.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op marktplaats.nl kun je voor weinig geld een website laten bouwen in Wordpress. Ik zag op marktplaats een aanbieding incl hostign en een domein voor 150 euro. Dat lijkt me niet al te duur als ik zo naar de hostingtarieven her en der kijk.

Het beste antwoord

Je zou ook eens naar Google Sites kunnen kijken. Het is gratis en steeds meer mensen/bedrijven gaan het gebruiken. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

papercenter.nl heeft een goede webbouwafdeling. Deze activiteit doen ze naast de handel in papier. Heb er zelf goede ervaring mee. Via hun site kun je contact met ze opnemen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Een student het werk laten doen. Ik zelf bouw ook websites, een vriend van mij verkoopt hele websites met CMS systeem voor goedkoop prijsje!

Freelancers kunnen het vaak ook doen, denk dat je versteld staat hoeveel mensen je hiermee kunnen helpen.

Hoeveel wilt u ongeveer kwijt hiervoor, en wat zijn uw wensen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je www.edwebdesign.nl aanbevelen, bouwt goede kwaliteits websites. En de service is 10+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.towertrading.nl/webdesign/
Top kwaliteit maakt hij!
Voorbeeldje:
http://www.jpkoerier.nl/
En je krijgt er nog een admin paneel bij ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op Ontwerpen-voor-geld.nl. Daar kan een website ontwerp wedstrijd starten.