ik heb nog een Itouch en mijn wifi heeft er maar heel even op gewerkt maar nu al een heletijd niet meer ik weet niet wat ik verkeerd doe!

mijn code is juist, heeft verbinding met mijn router maar toch werkt mijn wifi niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Reset even de router van het internet resetten, misschien helpt dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens een firmware update en daarna reset.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schakel Wifi UIT en vervolgens weer AAN.
Gebruik 1 WEP i.p.v. twee of beveilig de Wifi met WPA2
Controleer of er qua omgeving van de adsl modem/router soms ingrijpende veranderingen hebben plaatsgevonden,zoals Een nieuwe kast ,,staat de router nog op dezelfde ( meest gunstige plek ? ..allemaal oorzaken die dit soort ontvangst problemen kunnen hebben.
Zorg ervoor dat de iPod touch een netwerk "vergeet", zodat het apparaat niet automatisch verbinding maakt. Kies Wi-Fi en tik op de pijl ->>> naast een netwerk waarmee eerder verbinding is gemaakt. Tik vervolgens op "Vergeet dit netwerk" en maak een nieuwe aan.

Succes en groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bij mij hielp was het volgende:
In je router tabblad status klikken. Daar zie je de optie DHCP release. Daar klik je op en dan klik je op DHCP renew.
Ik hoop dat je die optie ook in jouw router kan vinden en dat het jou ook helpt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een stappenplan:
- Verwijder de wifi-verbinding op je iTouch.
- Check de wifi instellingen in je router.
- Schakel de router uit en weer aan.
- Wacht een minuut of 2-3 (afhankelijk van de router;
sommige Drayteks zijn binnen seconden weer actief).
- Maak nu een nieuwe wifi verbinding op je iTouch met de
juiste security instellingen (WPA2, .. ).

Dit werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, klopt. Was ook gewoon een voorbeeld. Ik zou ook een Fritz! kunnen noemen; daarbij moet je vaak nog langer wachten voordat hij volledig is opgestart. In de vraag staat ook geen WPA2 of WEP. Waarom zou je 1 WEP of twee willen gebruiken?
(overigens is de +1 bij jouw antwoord van mij).