Hoe koppel ik mijn hotmail account aan een ander hotmail account?

Ik wil hebben dat je op 1 account kunt instellen dat je bijvoorbeeld op ditismijnemailadres@hotmail.com de email van anderemailvanmij@hotmail.com

Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3.3K

Het beste antwoord

Dat is zeker mogelijk.

Ga hiervoor naar https://account.live.com/managelinks.aspx?mkt=nl-nl

Log nu in en dan kom je meteen in een scherm waar je accounts kunt koppelen.

Klik op 'Een gekoppelde ID toevoegen'. Vul nu het wachtwoord van het ingelogde account in, en het email adres + wachtwoord van het andere account en klik op 'Koppelen'.

Daarna krijg je de melding dat ze gekoppeld zijn, en klaar is kees.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je nu van account wil wisselen, klik je op je naam, die rechts boven in het beeld staat, en onderin zul je de naam van het andere account zien. Klik daarop en dan kun je bij alles van het andere account.

Als je de bovenstaande link niet helemaal vertrouwt, dan kun je het desbetreffende scherm ook bereiken door in te loggen op hotmail.com, en vervolgens op je naam rechts boven te klikken. Nu zie je in die lijst 'Account services' staan. Als je daar heen gaat, dan zie je onderaan de pagina, onder het kopje 'Andere opties', 'Gekoppelde ID's' staan. Als je daar op klikt ben je er ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijk +