Modem Vraag.

Als ik mijn KPN Experiabox SX551 Aan de lijn leg, En hij connect, Haalt hij dan Automatisch de nieuwste KPN firmware binnen?

Omdat hij nu geflashed is met de originele firmware,
Maar hiermee kun je niet uitbellen.

BVD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De Experiabox moet daarom altijd van stroom worden voorzien om aan de nieuwste updates te komen.
Na het resetten stelt hij zichzelf weer in.

Ook met onderhoud door de KPN krijgt u altijd de nieuwste
firmware. Net als met Digitenne, is het er langer als een maand uit, dan moet u het weer activeren.

Tip: Verlies de WPA-PSK sleutel niet.
(Voor uw draadloze aansluiting voor de laptop)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij haalt het binnen zolang jij je modem aan laat staan.
Je kunt niet uitbellen? Branden je (a)dsl/broadband & internet lampje? Dan heb je iig verbinding. Brandt 'voip'? Dat is je telefoon lampje.
Heb je nog een splitter aangesloten? Heb je dan wel een kabel in de 'dsl' & de 'lijn' ingang? Telefoon zit in poortje 1?
Heeft hij het eerder gedaan? Als dat niet zo is, kan het zijn dat je telefoon te oud is (weet je of hij pulsen of tonen geeft? Pulsen werken nog, tonen niet).
Kennis komt van baantje bij technische helpdesk bij Kpn.