hoe kun je automatisch een liedje af laten spelen als iemand je hyves bezoekt?

maakt me niet uit of diegene het wel kan zien of niet .

Toegevoegd na 37 seconden:
liever niet met hele moeilijke woorden uit leggen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat super irritant dus ik zal je niet opzoeken...:P
Zit je rustig te hyven kom je op zo'n hyves met muziek, schrik je je ineens de pleuris!
1 keer is leuk, maar als je vaker terug komt heb je het wel snel gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap wat jullie bedoelen maar het lijkt me gwn leuk en dan kan ik een poll maken waar mensen hun mening kunnen geven over het nummer ofzo..
en dan moeten ze idd. maar niet mijn hyves bezoeken .

Het beste antwoord

Dit gaat als volgt :

Je klikt in je profiel op wijzigen
Je gaat dan naar die lege balk onder talen en je klikt daar in
en hij opent zich dan alsof je een krabbel gaat plaatsen
en klikt dan op gadgets en vervolgens op Andere gadgets toevoegen.

TIP : om de afbeelding te VERGROTEN ,click er op !

Je plaatst achter & en voor " autoplay=1
En dat doe je 2x zoals op de afbeelding is aangegeven.

Succes en muzikale groet:Zoekertje

Toegevoegd na 4 minuten:
Hetgeen wat in deze afbeelding GRIJS is ,daar plakt U het liedje ,welke U van Youtube afgehaald hebt en wilt laten afspelen. Eigenlijk werkt dit plakken ongeveer 't zelfde als een mooie clip in de beroemde WWW kopiëren >> plakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je kunt doen is het nummer dat je wilt afspelen op Youtube opzoeken en bij 'Gadgets' plaatsen. In die embed code kun je autoplay aanpassen waardoor het filmpje direct gaat spelen, zie http://www.htmlcodetutorial.com/help/sutra66103.html.