Soms als ik op een site wil gaan moet ik een survey doen of zo

Soms als ik op een of andere site wil gaan zeggen ze doe eens survey, en dan moet ik altijd iets downloaden of kopen. Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Sorry maar dit heeft niks met virussen en neppe sites te
Maken! De eigenaar van de site krijgt een kleine vergoeding voor de survey. Ongeveer is dit 1 dollar nadat je de survey hb gedaan kan je gewoon de hele site bezoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

NIETS VAN AANTREKKEN!!! en zeker niet downloaden. kan een virus zijn. dus gewoon negeren!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een dergelijke site aantreft, kun je deze het beste links laten liggen. Je kunt de info elders ook wel vinden (dit geldt natuurlijk niet voor de info op mijn sites, die is uniek, maar ik heb dan ook geen verplichte downloads enzo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom weleens surveys tegen voor klantenonderzoek, die kun je gewoon wegklikken. Als die mogelijkheid er niet is, zou ik de hele site links laten liggen.