Op welke site kun je zonder te veel rompslomp een domeinnaam te koop zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Marktplaats, waarom niet? Alleen worden er zoveel domeinen aangeboden dat de vraag erg laag is... Toch succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....Ik neem aan dat er gespecialiseerde sites zijn die partijen bij elkaar brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilde toch weinig rompslomp? Marktplaats is gratis en gemakkelijk, andere oplossingen zoals sedo.com zijn wat lastiger vind ik. Maar misschien is sedo.com wel iets voor je dan...
sitedeals.nl is een forum waar veel webmasters hun spullen/diensten te koop zetten. Erg goede website.

Een ander webmasters forum is tbforum.com.