Hoe stel ik Explorer zó in dat alle pagina's in hetzelfde venster openen.

Nu zijn er soms wel 5 of 6 Explorer-vensters geopend.
Het moet toch kunnen dat alles in één venster geopend
wordt. Gewoon allemaal met tabbladen.

Toegevoegd na 40 minuten:
Internet Explorer 8, Windows XP, sp3

13 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Het beste antwoord

Wat ik altijd doe (kan in Internet Eplorerer én in Google Chrome). Is rechtsklikken op de link die je wil open en dan kiezen voor "(link) openen in nieuw tabblad".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niet. Dit is onder andere afhankelijk van hoe de website die je bekijkt is opgebouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult moeten overstappen op Google chrome. Dan kan dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Click op het tandwieltje RECHTS bovenin- óf druk op de ALT toets- en kies voor Internet-opties.
Neem het Tabblad ALGEMEEN>>> onderin ziet U nu het onderwerp Tabbladen.
Druk op Instellingen.
Bovenin zijn er nu 7 keuzes. Hier kunt U de juiste keuze(s) aanvinken. Van de 7 keuzes - van boven naar beneden kunt U de 3e leeg laten,de 5e leeg laten en de 7e leeg laten. U dient waarschijnlijk wel de browser te sluiten ,om bepaalde instellingen te (laten) veranderen.

Ik heb wel de aller nieuwste I.E 9.0 sinds gisteren gedownload / geïnstalleerd dus mogelijk zou U die ook kunnen downloaden.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vista: Extra, Internetopties, url,s onder elkaar intypen,
vastleggen, opstarten. Daarna staan alle adressen in de opgestarte taakbalk.
Is ook mogelijk met andere browsers, wellicht met een andere procedure.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met CTRL-T open je een nieuw tabblad. Links aanklikken met de rechter muisttoets en dan 'open in nieuw tabblad' kiezen. Tot slot kun je onder internet opties de tabbladen zo instellen, dat bij een pop-up e.d. deze in een tabblad ipv een nieuw window wordt geopend.