Zie omschrijving.

Als ik op de fiets zit dan heb ik geen internet op mijn iPod toch. Alsnog sta ik online op msn. Voorbeeld: vanochtend kom ik op school en er werd gezegd hee waarom zeg je niks terug op msn? Ik zeg ja ik zat op de fiets. Maar toch sta ik online, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je bent wel offline, maar omdat je niet normaal heb uitgelogd ben je nog even online op de server. Je krijgt de berichten niet binnen omdat je geen internetverbinding heb. Zij zien je serverstatus, aldus online. Vaak duurt het ongeveer 5 minuten als je niet normaal bent uitgelogd. Verschilt per sessie, telefoon, welke msn.. etc.

Klopt het ook dat wanneer je weer inlog de berichten alsnog krijg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan klopt mijn antwoord inderdaad. Je bent inderdaad, maar op de server offline. Omdat jij echt online nog niet het bericht heb ontvangen (wat hij ook opslaat op de server) krijg je 'm later, aldus wanneer je weer inlog. Ik weet niet hoevaak dit je gebeurt, maar je zou kunnen proberen gewoon uit te loggen voordat je gaat fietsen, dan krijg je zeker niet meer te horen ' je was online, maar je reageerde niet '. Succes!

Andere antwoorden (3)

Misschien sta je op een andere computer ingelogt!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien ben je vergeten uitteloggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij bijvoorbeeld im+ (msn app) blijf je na de laatste keer dat je hebt ingelogd nog een tijdje online. Als je bijvoorbeeld wel thuis bent, zou het onhandig zijn als je elke keer weer opnieuw moet inloggen. Daarom is dit.