Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

In de meeste bibliotheken vragen ze hier een vergoeding voor.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het betreft hier vaak het gebruik van de computers waarop de internetverbinding loopt. Je ziet ook vaak dat je via je eigen laptop met een WIFI verbinding wel gratis kunt internetten, zoals in bijgaand voorbeeld voor de bibliotheek Den Haag.

Je kunt op de site van de bibliotheek dit ook vaak vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de bibliotheken die ik ken is het gratis voor de leden, en niet-leden betalen een gering bedrag.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Nee altijd gratis natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sommige bibliotheken wel. Bij andere weer niet. Bijv Amsterdam is gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek even op de betreffende site. Ik kan de eerste 30 minuten gratis (mits lid), daarna moet ik betalen per 15 minuten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om alle kosten van de computers te dekken, is vaak een vergoeding nodig, en dit maakt dat in de meeste bibliotheken wel betaalt moet worden. Overigens zitten de kosten voor (kort of onbeperkt) Internet ook al wel in het lidmaatschapsgeld. Bij de grote bibliotheken hoef je vaak niet te betalen trouwens, en ook is wifi over het algemeen gratis, omdat je dan van eigen apparatuur gebruik maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding