waarom kan ik soms wel op yahoo maar niet op gewoon internet?

vanavond was het weer zover : ik kon mijn inbox op yahoo perfect checken, maar als ik iets wilde opzoeken via een zoekmachine, of wilde doorklikken naar goeie vraag, dan duurde dat eindeloos. en aan het einde kreeg ik de melding dat de pagina niet gevonden was.
dat is sowieso al zo een rare melding : hoezo niet gevonden? soms is het ook dat de verbinding niet tot stand kan komen, maar waarom lukt dit dan telkens wel bij mijn mailadres? dat is toch ook via dezelfde verbinding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Echt vreemd is dat niet,dat U wel vlot op Yahoo kunt komen..het barst van de cookies,welke het op Yahoo komen een soort boost geeft. U zou de "cache" van de browser ook eens kunnen aanpassen.
Internet Explorer : Click rechtsbovenin op het tandwieltje>>Internet opties>>Algemeen>>Browser geschiedenis >> Instellingen>>halverwege staat normaal 250>>>> Verander het eens in een lagere waarde ( begin met 60. Verder is het nog verstandig om Uw harde schijf eens te defragmenteren + uitvoerige virusscan.

Groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een trage Internet Explorer kan diverse oorzaken hebben vaak zijn het invoegtoepassingen/toolbars of een overvolle cache. Verwijder alle tijdelijke internetbestanden (met de CTRL+SHIFT+DELETE toetsencombinatie) en schakel alle onnodige invoegtoepassingen uit via Extra -> Invoegtoepassingen beheren, schakel ook alle toolbars uit via Extra -> Werkbalken.

Als niets helpt voer dan de onderstaande fix uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Is het probleem na deze stappen nog steeds actief herstart dan uw router/modem.