op welke site kan je zeg maar alle vragen stellen die je wilt en is ook wel vertrouwelijk??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
7.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het over persoonlijke of intieme vragen gaat kun je ook op sites terecht voor specifieke hulp, en daar kun je ook mailen of chatten met deskundigen of lotgenoten. Kweenie of je hier iets mee kunt...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zou je dan willen stellen dat hier niet zou mogen?

Het beste antwoord

Als je een antwoord wilt van meerdere mensen, dan kan dat hier. Je nickname is al een bescherming en je kunt ook omstandigheden wat aanpassen zodat niemand je daarin herkent.

Vertrouwelijk is het zelden, op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hey, je typt in google in: Jac brugge. Dan neem je de eerste link en dan kom je terecht op die site, je klikt daar dan op een vak waar er staat, chat met een Jac-medewerker, dan moet je een pseudoniem zoeken, dus een naam maar niet je echte zodat het anoniem blijft en dan klik je op een bureau zo-gezegt die online is, op verschillende dagen zijn er andere dingen online, je moet maar kijken. Dan wacht je ff en dan kan je anoniem met een persoon chatten die antwoord op je vragen...£
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek naar een site op het gebied van de vraag die je wilt stellen: de kindertelefoon, het COC, dokter.nl - en kijk of er bijvoorbeeld een chatmogelijkheid is.
"Alle vragen die je wilt" - als je alle onderwerpen bedoelt die je maar kunt bedenken, dan zou ik het gewoon hier proberen (mits je je aan de richtlijnen houdt).