Als ik op mijn iPhone naar www.fiat.nl wil, wordt ik automatisch doorgeschakeld naar de mobiele website.

Deze mobiele site is nogal uitgekleed .. Is dit te omzeilen? En gewoon naar de standaard fiat site te gaan? iPhone 3GS iOS 4.3, jailbreak: Nee!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Staat er onderaan de site geen optie tot het bekijken van de normale site? Dat is bij bijvoorbeeld Google wel zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zonder jailbreak niet mogelijk om de user agent aan te passen. Ook kan ik zo snel niet op fiat.nl een manier vinden om van mobiele site naar de gewone site te switchen. Niet erg netjes van fiat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is wel mogenlijk maar kost je 80 cent atomic web downloaden dan naar opties en vertellen welke weergave je wilt desktop ipad noem maar op zo kijk ik rtlgemist op me iphone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx!