Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een 'buienradar' die ook kan voorspellen?

Want op buienradar.nl kan ik niet verder kijken dan de huidige tijd, niet echt handig. Ik wil weten of het tot 5 uur vandaag droog blijft!

De 'buienverwachting' zeg maar ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

buienradar komt ook verder volgens mij
je kunt ook op www.weeronline. nl de verschillende opties proberen
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hele fijne site!

Andere antwoorden (3)

Je kunt toch ook klikken op
Weersverwachting.
NL 3 uur vooruit.
NL 24 uur vooruit of 48 uur vooruit.
De 48 uur neerslagverwachting die u hierboven ziet wordt 4 keer per dag berekend.
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de nu vernieuwde buienradar.nl kan je alles vinden, je kunt zelfs je postcode invullen en zie je de verwachtte neerslag voor jouw woonplaats.
Je kunt je zelfs laten waarschuwen als er regen naar je onder weg is, wat wil een mens nog meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die is er. Het is een programma genaamd "Yo!Window".
U kunt ook de weersverwachting in uw locatie bekijken op hun startpagina, maar u kunt dan geen extra locaties toevoegen, wat met het programma wel kan. U kunt het programma kopen (volledige versie), of u kunt het gratis gebruiken met een paar beperkingen. Yo!Window kan tot 3 volledige dagen (dag en nacht) voorspellen wat het weer zal zijn. Het programma is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk. Het enige wat u hoeft te doen als u het programma voor het eerst start, is uw locatie instellen. Zie de bron voor de link naar hun website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, erg fijn programma, maar zoek er eentje die ik altijd kan raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit programma kunt u altijd raadplegen. 24 uur per dag Ook de website. Of bedoelt u misschien dat u een programma zoekt dat vaker geupdate wordt? (Yo!Window wordt om het uur of zoiets bijgewerkt) Als dit het geval is kunt u beter even Buienradar.nl checken. Bedankt voor het reageren, en verder succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohja nou zie ik het, dacht dat het alleen een downloadbaar programma was.
Mooie graphics! Dankje!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding