Originaliteit is het codewoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verzin een leuke tekst en maak er een liedje van. Ga een beetje met schuim op je bek rondspringen en tada een topper!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een grote hyves of facebook account wil ook wel eens helpen. een flink netwerk dus
of in elk geval de video delen met iemand die veel facebook o.i.d contacten heeft

Tja een wellicht het trendy mode woord in je search zetten als het er maar mee te maken heeft
bv charlie bit my finger is heel erg bekend geworden maar daar zat zeker geen mode woord in dus moet het bijna wel een grote facebook /hyves/ twitter etc etc kring zijn geweest die daar voor gezorgd heeft
capthavoc
13 jaar geleden
het gaat natuurlijk meer om de content van het filmpje, niet ieder filmpje kan een hit worden en zeker niet door er simpelweg een paar keywords bij te zetten. de vraag is: is het filmpje zelf interessant/leuk genoeg om een hit te worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je veel kijkers krijgt. En het hangt er vanaf of je een gek filmpje of een serieus filmpje maakt.