wat betekent het als je deze melding in je hotmail krijgt? zie uitleg

This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.

Heeft iemand mij dan geblokkeerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.9K

Antwoorden (3)

Nee, het emailadres was niet correct. Of de mailbox van de ontvanger was vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het email adres was goed...is al jaren een contactpersoon.
maar als die inbox vol is krijg je dus ook zo'n melding?
Amadea
13 jaar geleden
Ja, want dan kan het bericht niet worden bezorgd.
Als het goed is, staat er nog meer informatie in dat mailtje. Verderop staat waarschijnlijk de reden genoemd waarom het bericht niet bezorgd kon worden.

Meestal is het een volle mailbox, of je stuurde een te groot mailtje (met bijlage).
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het enige wat er nog onder stond was het bewuste email-adres, verder niks, geen reden waarom het niet bezorgd kon worden..
Bij sommige providers is de ruimte voor het ontvangen van post redelijk klein.
Als degene b.v. op vakantie is en niet regelmatig zijn post behandeld en weg schrijft krijg je dit soort berichten.
Bij Online krijg je 1GB ruimte in de postvak. Heb je nooit last van een volle mailbox.