Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk taalprogramma vertaalt de zinnen goed?

Dus niet dat je hele kromme zinnen krijgt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik merkte dat Google Translate de laatste tijd best wel goed Nederlandse zinnen kan vertalen naar Engelse, wat ik eerder niet vond. Hun vertaler is dus verbeterd.

Maar er blijven bepaalde zinsconstructies waarbij er toch verkeerde woorden gebruikt worden of waarbij woorden op de verkeerde plaats in de zin gezet worden. Het blijft lastig, een andere taal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Babelfish is best goed. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, kan vraag pas over 50 minuten verwijderen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je de vraag verwijderen?
Echt goede translators zijn er nog niet.
Blijft altijd krom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad.
omdat vertaalprogramma's de eerste de beste vertaling van een woord gebruiken,krijg je kromme zinnen.
probeer maar eens een tekst uit het nederlandsnaar bv engels te vertalen, en dan weer terug naar het nederlands. Je weet niet wat je leest.
is een goede test voordat je je officiele tekst aan de vertaalmachine onderwerpt
(Lees meer...)
13 jaar geleden
google translate vertaalt zinnen ook eigenlijk best wel goed. maar ik weet het niet zeker, want mijn engels is nog niet helemaal perfect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een portugeese vriendin lacht zich scheel als ze de zinnen leest die Babelfish heeft gefabriceerd.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding