Tele 2,Ziggo, UPC,online KPN en Canaaldigitaal

Toegevoegd na 1 minuut:
overigens dekken deze providers niet allemaal heel nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ziggo biedt dat aan en Chello
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Chello is nu UPC en zigoo is nooit chello geweest
ronron1212
13 jaar geleden
zigoo = ziggo
bamibal
13 jaar geleden
Inderdaad zijn dat KPN, Online, Tele2, Ziggo en UPC als grootste. Je moet hier natuurlijk wel voor bijbetalen per maand of eenmalig (bij ziggo). Kijk voor wat je buiten HDTV nog meer dan in het pakket krijgt op de website in de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xs4all sinds eergisteren ook. In eerste instantie voor de klanten die al internet van ze afnemen. Later dit jaar ook voor nieuwe klanten.