Dat ligt er maar aan wat jij ziet als een Internetpagina. De meeste mensen gaan dan toch voor deze:

nxoc01.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html

Alleen is die al een tijdje uit de lucht, maar een kopie ervan vind je hier:

http://www.w3.org/History/19921103-hypertext/hypertext/WWW/TheProject.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan de link niet aanklikken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die eerste bestaat sowieso niet meer en die tweede kan ik gewoon aanklikken. En anders kun je de gehele link markeren, rechtermuisknop klikken en kiezen voor kopiëren (of CTRL-C) en dan plakken in de adresbalk van je browser (ook rechtermuisknop of CTRL-V).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet ik het dan ff proberen op m'n laptop ipv m'n iPhone