ik kan me inbox bekijken op hotmail maar zodra ik zelf een e mail wil verzenden herstelt hij de pagina hoe kan dit?? ik kan geen mail meer verzenden?

ik kan gewoon geen mail verzenden, dan herstelt hij gelijk de pagina.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

dit heb ik dus ook gehad heel vervelend maar heb uit eindelijk me msn eraf gegooit en opnieuw erop gezet toen was het probleem verholpen

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is te zien met welke Browser je gebruikt je kan bijvoorbeeld mozilla firefox nemen op deze link http://browserchoice.mozilla.com/lang/nl
of bijvoorbeeld opera op deze link http://www.opera.com/portal/choice/?language=nl

Probeer eens 1 van die twee en het zal je zeker lukken.
zal bij de link onderaan opera zetten met opera lukt meestal wel alles.
Veel succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Na een tijd kunnen wat problemen op leveren daarom misschien beter een andere browser installeren. Ik heb ze beide en als het bij de ene niet lukt neem ik de andere:-)