Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik dit?

Waarom krijg ik vaak een melding dat mijn pc (met windows7) iets niet kan openen en dan zegt die een programma op het internet zoeken op dat bestand te openen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
564
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het zóóó irritant als mensen hun vraag in de beschrijving zetten...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Omdat hij iets wil openen dat hij niet kan openen. Hij heeft niks waarmee hij bestanden met die extentie (ofzo) kan openen dus wil ie daar via internet naar zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij (bijv om het makkelijk te houden) een kladblok bestand zou hebben
maar je zou geen kladblok (het programma) niet hebben dN kan je handmatig een ander programma selecteren of zoeken op het web
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ELK bestand dat op je computer staat heefr een extensie. Dit is .txt voor kladblok, .doc voor word documenten en ga zo maar door. Voor een .doc heb je word nodig. Stel nou dat je dat niet geïnstalleerd hebt dan kun je het bestand niet openen. Je kunt in de verkenner zien om wat voor extensie het gaat, en dan heel gemakkelijk via google het juiste programma erbij vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding