Kun je bij twitter op een snelle manier alle niet volgers verwijderen?

de bedoelng is om veel volgers te krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (3)

Die hoef je toch niet te verwijderen? Want die heb je dan al niet? Of zie ik het verkeerd?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik volg een aantal mensen met de bedoeling dat ze mij gaan volgen . Als ze dat niet doen wil ik ze verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, mensen die je niet terugvolgen bedoel je. Dan moet je maar zorgen dat ze jouw schrijfsels boeiend genoeg vinden. En reageren op hun tweets.
Je kunt niemand dwingen jou te volgen, terugvolgen is niet verplicht, en als jij mensen alleen maar volgt in de hoop op terugvolgen, is dat al niet zo'n goed begin denk ik.
Je moet gewoon zelf kwaliteit bieden!
Niet-volgers heb je niet, dus die hoef je niet te verwijderen. Vergelijk het maar met bezoek uit huis zetten dat niet gekomen is - dat hoeft dus niet.
Als je veel volgers wilt krijgen, moet je leuke, boeiende, opvallende tweets schrijven en hopen dat je veel geretweet wordt zodat mensen geattendeerd worden op jouw account en komen kijken of ze je willen volgen. Ook reageren op andere twitteraars kan helpen, maar zorg wel dat je serieuze reacties geeft anders lok je geen mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt via de website friendorfollow.com checken wie jou volgt. Wanneer je daar inlogt kun je ook direct de mensen die jou niet volgen, ontvolgen.