Als ik inlog op hyves krijg ik een melding dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam fout is.

Heb gelet
op hoofdletters & of de capslock aan stond en dat hielp niet. App meerdere keren opnieuw gedownload en ook mijn ipod opnieuw opgestart. Geen veranderingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Misschien je ww vergeten? Die kun je opnieuw aanvragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien moet je gewoon een hele nieuwe hyves aanmaken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemd dat het ww het het ene apparaat het wel doet en bij dee andere niet. Let goed op dat je geen spatie gebruikt voor of na het intikken van het ww.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb ik nooit last van. Ik surf met de beste app-browser namelijk DOLPHIN. Razendsnel !