hoe uitloggen twitter voor tweetdeck (android)

ik heb 2 account ingelogd staan op tweetdeck maar er staat geen log uit knop.
dus mijn vraag is hoe log ik uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Jawel je kan wel uitloggen zie je ook z'n knopje staan een driehoekje met een uitroepteken? Druk daarop dan log je uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op Market eens naar het programma/app of je de Advanced Task Killer kunt vinden en downloaden. Dit is een heel simpele app,waarmee je zelf kunt aangeven wat er zowel UIT-als INGESCHAKELD moet,worden. Als je dus twijfelt óf er nog iets draait,kun je zekerheid krijgen door - in jouw geval- Tweetdeck app af te sluiten !