Datingiste maken, welke cms?

Ik zit te kijken om een datingsite te maken gewoon voor me zelf kijken hoe dat in elkaar zit, en wat er mogelijk is enzo.
Niks publiekelijks verder ofzo.
Maar heeft iemand suggesties wat een goeie cms is waar je van die profielen mee kan maken enzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Om profielen enzo ofzo aan te kijken moet je eens loeren op www.joomla.org en dan koop je een JomSocial extensie.

Ik hoop dat het antwoord niet zo krom is als je vraag. Wel is zeker dat het antwoord gewoon perfect is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat er het dichts bij in de buurt komt is een forum. phpBB is een goed voorbeeld hiervan. Mensen hebben profielen, waar je zelf velden aan kunt toevoegen. Daarnaast kan iedereen een topic openen over zichzelf. Ook persoonlijke berichtjes zijn mogelijk.

Voor zover ik weet zijn er geen cms'en in omloop voor een echte datingsite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dolphin is zeer geschikt voor datingsites