Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de google positie van mijn nieuwe website bepalen?

Ik wil weten op welke plaats hij nu staat en dan gaan adverteren en kijken of dat scheelt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet dus de positie niet (pagerank) en weet niet hoe je dat zou kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
732

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Pagerank is absoluut niet hetzelfde als de positie op google. Zeer waarschijnlijk zal de pagerank van je website ook niet veranderen na het adverteren.

De pagerank van google word oa berekend door hoe je website is opgebouwd (technisch), of er wisselende content op staat, of er een site-map beschikbaar is. Hoe de structuur van de content is (gebruik van title, h1, h2, h3). Volgens mij kijkt het ook nog naar welke andere sites naar de site linken, en of dit belangrijke sites zijn, etc.

De positie in google word ook mede door deze gegevens bepaald, maar natuurlijk ook door het zoekwoord.

Maar pagerank checken doe je hier: http://www.prchecker.info/check_page_rank.php

Verder heb ik nog een bron toegevoegd over search engine optimalisatie
Veel succes bij het optimaliseren van de website
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een werkje, maar het kunt het beste je belangrijke zoekwoorden in google intikken en letterlijk alle pagina's afgaan.

Er is natuurlijk ook software voor en ook op internet kun je zoeken, echter is het gebruik van deze software TEGEN de richtlijnen van Google, vandaar bovenstaande tip!

Wil je toch gebruik maken van software of websites, kun je in google het beste zoeken op "position check".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding