Op deze site:

http://www.upc.nl/internet/internet_120/

Zie je een link "Controleer nu de beschikbaarheid op uw adres" (zie afbeelding).

Maar doortrapt als UPC is: Als je op de link klikt dan moet je al je gegevens invullen! Bovendien heet de pagina dan opeens "UPC producten bestellen".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar was ik ook achter, dus heb ik alles fake ingevuld. Maar dan krijg je nog steeds niet te zien of het werkelijk beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmm,... typisch... Ik zou dan "even" mailen of bellen als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor UPC hoeft dat niet altijd te gelden!
Door ze te bellen misschien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wou ik net zeggen... +1
als er glasvezel ligt belt upc je, glasvezel is namelijk van de kpn en dan krijg je als upc klant de aanbieding om 60/mbit af te nemen tegen dezelfde prijs als nu 8/mbit