Oude msn terugzetten na downloaden van 2011.

Ik heb nou al een tijdje last van het online/offline probleemi dus heb geprobeerd msn opnieuw te installeren, nu heb ik 2011 maar kan onmogelijk terug na een vorige versie, en wat zou deze dan zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ga naar configuratie scherm klik op progamma's wijzigen of verwijderen
Verwijderd dan Windows live essentials
En installeer msn 8.0 of iets anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet lukken! In elk geval Windows Live 2009 niet. Bron: eigen ervaring. Als er iemand is die het wle is gelukt graag hoe!
Google: wlsetup-custom.hebberig.be.exe een aangepaste versie van msn 2009(de voorganger van 2011) en deze kan je nog instaleren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan wel je nieuwe msn verwijderen maar je kan vaak de oude niet terug vinden op internet of de link van de download is geblokkeerd of weg gehaald.

maar ik wil ook wel me oude msn terug maar ik ben zeker geen computer noob maar mij lukt het zelfs niet om een goede download van msn te krijgen/vinden!.

en op de windows live website staat ie zeker niet!.
ik hoop dat ik je geholpen heb en ik kan het ook altijd fout hebben!.