door in de app store emoji te downloaden. Of in de cydia store (gratis en meer compleet) maar dan moet ie gejailbreakt zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de app iMoji voor iOs4 installeren (kost 0,79 cent).. Als je de app geinstalleerd hebt en geopend, moet je bij je Instellingen/algemeen/toetsenbord als Internationale toetsenbord eMoji instellen..
Je iPhone aan en uit zetten....

Als je dan in WhatsApp op het wereldbolletje naast je Spatiebalk drukt kun je kiezen uit veel emoticons..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Update de whatsapp applicatie eens.
Uit ervaring kan ik zeggen dat de smileys bij android en blackberry inbegrepen zijn, lijkt me gek als de iphone ze niet heeft..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet t niet, je kan wel Instellingen > Algemeen > Toetsenbord > Internationale versies > Emoji

En dan aanzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
