Wat is dat voor een plaatje bij Kweenie in de 'Top 5 deze week'?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, raar plaatje.

Het beste antwoord

Een oog op zijn kant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhaha je bent iets eerder. ik denk idd een oog of die plant.

Andere antwoorden (10)

haha idd en als je er op klikt is het iets anders je kan dit plaatje niet vergroten.
ik denk dat het die enne plant is die op een vulva lijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rechteroog en anders het linkeroog gespiegeld..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een poes met een holle watermeloen op zijn kop.
AWM
14 jaar geleden
een oog :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag die mij meer bezig houdt is hoe die 2 verschillende plaatjes kan hebben. Ik dacht dat het aan m'n chache-geheugen lag maar dat is het niet.

Vage praktijken zeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft ook al twee punten maar is nog niet op G.V. geweest vandaag. Ook al zo raar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat kan omdat iemand punten heeft toegekend door een duimpje of iets dergelijks, denk dat dat wel ok is!
Gebruik je fantasie, dan kan het van alles zijn ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat niet dat plaatje waardoor Denemarken in de problemen kwam, dat islamitische cartoontje toen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment is het één van de omstreden cartoons waar een jaar of wat terug zo veel te doen om is geweest omdat ze de islam belachelijk zouden maken ofzo, maar als ik jullie antwoorden lees, was het eerst iets anders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat plaatje gisteren was me ook al opgevallen en als je op dat "oog" klikte, dan verscheen een plaatje van een kat met een helmpje van een of andere vrucht.

Momenteel is het de omstreden Deense cartoon.

Ik had verwacht dat hij juist nu zijn eerste avatar, de neanderthaler weer online zou zetten, ze hebben van de week een stukje van zijn schedel gevonden.
( http://historiek.net/index.php/200906151989/actueel/Eerste-Neanderthaler-fossiel-gevonden-in-Nederland-fotos.html )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat de oermens van Kweenie maar weer terugkomen.