Kan ik programmaas als excel en word ook op de I pad gebruiken van apple?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

QuickOffice Mobile Suite is vanaf nu ook op de iPad te gebruiken. De ontwikkelaars proberen kopers over te halen met de belofte dat je $20 goedkoper uit bent dan met Apple’s eigen pakket iWork. In plaats van driemaal $9,99 afrekenen ben je voor eenmalig $9,99 klaar. Je kunt Microsoft Word-documenten en Excel-spreadsheets bewerken, aanmaken, delen met anderen en de opmaak ervan aanpassen.

Voor het laden van documenten heb je de keuze uit MobileMe, Dropbox, Google Docs en Box.net. De applicatie kan gelukkig naast de oude .doc en .xls formaten ook .docx en .xlsx uit de meest recente Office-versies aan.

Een beperking ten opzichte van Apple’s eigen kantoorapplicaties is dat je de PowerPoint-bestanden alleen kunt bekijken en bewerken (vandaar de toevoeging ‘meestal’ in de titel van dit nieuwsbericht). Opmaak zoals genummerde lijsten, lettertypes en stijlen worden ondersteund in Word-documenten, je kunt formules maken en cellen opmaken in Excel-documenten en je kunt toegestuurde attachments die je via e-mail binnen hebt gekregen meteen in QuickOffice openen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Helder antwoord en voorzover ik kan beoordelen ook correct. +

Andere antwoorden (3)

Ja. Zoek in de App Store naar Numbers, Pages of Keynote.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en nee. Apple heeft zelf een soort Word, Excel en Powerpoint ontwikkeld die respectievelijk: Pages, Numbers en Keynote heten..
Verder zijn er apps die wel de office bestanden ondersteunen, maar vaak tot een beperkte mate..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles is mogelijk,
naast excel word is oneNote en PowerPoint PDF ook mogelijk

Er zijn tal van applicaties beschikbaar, grotendeels te koop