Is er een goede app waarmee ik tegelijk op Hyves en Facebook kan posten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (8)

Misschien dat nimbuzz een optie is! Je kan iig tegelijk inloggen! Of is dat niet wat je zoekt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Hyves en Facebook zijn concurrenten. Er zijn wel aparte Apps voor.
Om te chatten op beide tegelijk is er wel een App; eBuddy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je oplossing ligt bij de instelligen van Hyves! Hyves kan automatisch jouw status updates kopieren en als www posten!

Check je instellingen of de Hyves FAQ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Update' voor de iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk een bij de App 'update' in AppStore. Misschien is dat wat je zoekt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Update werkt idd perfect! Ook voor Twitter en LinkedIn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja net nieuw heete update dacht ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Posten kan natuurlijk wel maar reageren ook? Bijvoorbeeld bij een artikel of foto dat deze reactie op beide platformen te bekijken is of samengebracht worden op 1 platfom? Hier ben ik heel nieuwsgierig naar.