Bestaat er een website waarop je kunt zien welke domeinnamen tegen welke prijs te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

www.sitedeals.nl
www.sedo.co.uk

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.tbforum.com/

Zo dit zijn er een aantal waar je goede domeinen kunt bemachtigen. je kunt er ook zien tegen welke prijzen ze verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn diverse sites die een marktplaats voor domeinen willen zijn (zie hierboven), maar geen van deze is compleet.

Dus nee: er is geen alomvattende site voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.sedo.nl is het grootste handelsplatform voor domeinnamen (momenteel staan er 15 miljoen domeinnamen in de database).
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.sedo.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou voor www.sedo.com gaan!