Op ANWB routeplanner en Routenet.nl bijvoorbeeld kan je een keuze maken uit de kortste (meestal autosnelwegen) of de snelste (wegen binnen door) route. Dus heb je in ieder geval een keuze uit twee routes.
Deze mogelijkheid zullen andere routeplanners ook wel hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar ik bedoelde iets anders bijvoorbeeld dat je meer routes tegelijk plant en dat de routeplanner berekent wat het snelst is bijvoorbeeld welke straat ik eerst in moet gaan of daarna die etc ..
Google Maps geeft alternatieve routes (zie afbeelding). Ga naar http://maps.google.nl en klik linksboven op Routebeschrijving. Vul vertrekadres en aankomstadres in en Google Maps geeft verschillende mogelijkheden om uit te kiezen.
Vervolgens is het ook mogelijk om een route aan te passen door de routelijn in de kaart te slepen.
De routeplanner van ANWB heeft deze mogelijkheden niet.