Op welke link moet ik drukken om de filmpjes te bekijken op dumpert via geen stijl.nl?

zal wel domme vraag zijn
maar op welke link moet ik drukken om de filmpjes te bekijken op dumpert?
als ik op dumpert ben blijft het filmschermpje wit
?

Toegevoegd na 10 minuten:
mijn browser is firefox windows7 ultimate
krijg wel reclame maar geen filmpje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als ik op de geenstijl site op de dumpert links druk, dan begint het filmpje gewoon af te spelen. Zelfde geldt, als ik op dumpert.nl op een fimlpje klik. Geen probleem dus.

Kennelijk heb je een porbleem met instellingen of met software, of je klikt toevallig op een filmpje dat niet meer bestaat.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het proberen via de rechtstreekse website : http://www.dumpert.nl/

Waarom jouw scherm wit blijft weet ik niet, deed hij het eerst wel? heb je verschillende browsers om te proberen? hier werkt de link namelijk wel.