Netwerk Vraag.

Hallo, Ik heb in mijn netwerk 2 routers.
Die 2 hebben 2 verschillende ranges met DHCP, maar nog storen ze elkaar.
Dit zijn 2 Experiaboxen Van KPN Dus DHCP Uitzetten kan niet.

Wie O Wie kan mij helpen?
BVD

Toegevoegd na 5 minuten:
Het betreft allebei de Arcadyan ARV7519, De witte dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas niet.

Het beste antwoord

dat blijft een probleem want elke client zal een ip adres krijgen van de eerste dhcp server dee heeft hem antwoord gegeven.
Jij kan best proberen met static ip adressen te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarom 2 routers in huis? En dan ook nog die slechte dingen van KPN!
Ik denk niet dat dit gaat werken, je moet er gewoon eentje gebruiken en anders een betere en goedkopere provider nemen, waas de router wel goed werkt ;-)