Hoe kan ik tv kijken online?

ik wil graag nog een stuk van de nationale IQ test online kijken.
Via kijktvonline lukt dit niet.
kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kunt niet live via het internet kijken naar de Nederlandse publieke en commerciële omroepen.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bang dat de beantwoorder gelijk heeft :-(
escape
13 jaar geleden
Ziggo en UPC werken niet 'online'. Het komt met coaxkabel je huis binnen.

Andere antwoorden (2)

Als je een DVBT-stick in je pc of laptop steekt en installeert kan je online de nederlandse tv programma's kijken die niet gedecodeerd zijn.Dus tv 1 2 en 3 en de streekzender van jouw regio.Zo'n stick pakt alle satellietzenders,maar jij kunt alleen alle ongecodeerde tv en radio zenders kijken luisteren en opnemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
eigenlijk is dit niet online maar wel rechtstreeks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via kijk tv online.nl kunt u kijken