Bij opvragen website komt melding dat "deze niet ondersteunt wordt door een webbrowser lager dan Internet Explorer 7, ik heb 8. Wat is het probleem?

Jumping Amsterdam website (altijd bereikbaar geweest voor mij) geeft deze melding ineens aan de laatste 2 dagen. Ik kan dus niet op de website komen. Hoe kan ik dit oplossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Internet Explorer 7 nemen, in de codering van die site hebben ze dan een fout gemaakt met html codes de site probeert te zegge word alleen ondersteund voor internet explorer 7 en hoger dat doet die ook! Alleen hebben ze de verandering van een nieuwe internet explorer (8) er nog niet bij gecodeerd! Dus als je echt irritaties heb Explorer 7 nemen, heb zelf 3 jaar ict gedaan, maar als je nu 7 neemt heb je binnekort het zelfde gezeik maar dan zegge ze om 8! Ps: Als het eerst ook met 8 lukte zijn ze misschien nu bezig met het update er van, duurt bij sommige tog 1/2 weken. Dus heb geduld succes:)

Je kan ook Firefox eens proberen. In mijn ervaring is deze webbrowser meer flexibel, aanpasbaar en stabiel dan Internet Exporer. Heb alleszins net Jumping Amsterdam zonder problemen geopend. Dacht eerst dat het ging om het debiele dansje :) Overigens maak ik me ook de bedenking dat het een tijdelijk probleem kon zijn dat bij de website zelf lag. Toch blijf ik je Firefox aanraden.

Druk op de F12 toets en zet de "Browsermodus" op Internet Explorer 7 of wacht tot de website compatibel gemaakt word.

je hebt links bovenin naast de adresbalk een knop zitten [een gescheurd blaadje} daar moet je op klikken

De oplossing is: firefox, veel beter en minder zwaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100