Bij opvragen website komt melding dat "deze niet ondersteunt wordt door een webbrowser lager dan Internet Explorer 7, ik heb 8. Wat is het probleem?

Jumping Amsterdam website (altijd bereikbaar geweest voor mij) geeft deze melding ineens aan de laatste 2 dagen. Ik kan dus niet op de website komen. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je die problemen nog steeds ? Ik heb de website net met Firefox 4 bezocht en vervolgens met IE8 en ondervindt geen problemen. Ik neem aan dat het over deze website gaat: www.jumpingamsterdam.nl In IE8 kreeg ik alleen een informatiebalk die een Windows Media Player addon wilde starten. Zal wel voor audio of video zijn. Maar ik krijg in elk geval niet de melding die jij hebt.

Antwoorden (4)

Internet Explorer 7 nemen, in de codering van die site hebben ze dan een fout gemaakt met html codes de site probeert te zegge word alleen ondersteund voor internet explorer 7 en hoger dat doet die ook!

Alleen hebben ze de verandering van een nieuwe internet explorer (8) er nog niet bij gecodeerd!

Dus als je echt irritaties heb Explorer 7 nemen, heb zelf 3 jaar ict gedaan, maar als je nu 7 neemt heb je binnekort het zelfde gezeik maar dan zegge ze om 8!
Ps: Als het eerst ook met 8 lukte zijn ze misschien nu bezig met het update er van, duurt bij sommige tog 1/2 weken.
Dus heb geduld succes:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk op de F12 toets en zet de "Browsermodus" op Internet Explorer 7 of wacht tot de website compatibel gemaakt word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt links bovenin naast de adresbalk een knop zitten [een gescheurd blaadje} daar moet je op klikken
13 jaar geleden
De oplossing is: firefox, veel beter en minder zwaar.